blog anak pak rahman



Tahniah diucapkan kepada Raznany Abu Khalid (gambar) yang selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hati sendiri pada 31 Oktober 2009. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Tahniah juga diucapkan kepada Siti Khalijah Ramli dan suaminya atas kelahiran anak pertama mereka, Balqis Batrisya Binti Mohd Fir, pada 21 Oktober lalu (if I'm not mistaken, hehe..). Harap anaknya comel macam aku jugak, hehe.. (ayat tak boleh blah).

Ramai yang bertanya pada aku, bila nak kahwin. Contohnya macam tok angkat aku. Tok Zaharah. Nampak muka aku je, dia tanya. Nampak muka aku je, dia tanya. Dia tanya je, nampak muka aku. Bosan betul.

Aku jawab. Muda lagi. 17 tahun baru. Nak kahwin buat apa. BERFOYA-FOYA la dulu. Pelekunggg!! Kena ketuk atas kepala dengan Pak Rahman. Adoii..
0 Responses

Post a Comment